czwartek, 13 grudnia 2012

Kolczyki

Pasja tworzenia drzemie we mnie od dawna. Zawsze pragnęłam mieć coś swojego, będąc jeszcze w podstawówce marzyłam o swoich kolczykach. Kolczykach jedynych i tylko moich. Marzenie to swoje spełniłam, po wielkich namysłach narysowałam na kartce wymarzone kolczyki . Szerokie kółka z mała cyrkonią w środku umieszczoną w rombie. Zawsze lubiłam rzeczy proste, eleganckie i takie co ich wygląd modny nigdy nie przemija. W pełni radości udałam się z karteczką do fachowca, aby takie cudeńka mi stworzył.
Oto one
widać na nich upływ czasu jaki minął, ale są tylko moje te pierwsze wymarzone.
Na dniach na jakiś czas zniknie moja strona Libre Manufacture ale powróci w nowej odsłonie z nowymi projektami. Cały czas się przygotowuję do powrotu , pracy jest bardzo dużo ale ja to kocham.
Pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz