środa, 31 października 2012

Dwa lata Libre Manufacture

Jutro mijają dwa lata jak założyła swoją działalność Libre Manufacture. Przez ten okres poznałam wiele wspaniałych ludzi, kochających rękodzieło tak jak ja. Moja przygoda z tworzeniem zaczęła się cztery lata temu. Zaczynałam od aniołków z masy solnej i filcowania, zdobyć wtedy wełnę było nie lada wyzwaniem. Była dostępna tylko wełna pochodząca z Polski a często udawała tą zagraniczną "cudownej jakości". Moje pierwsze korale mam do dziś. Kulki pozostawiają wiele do życzenia ale jaka ja byłam wtedy podekscytowana zresztą pozostało mi to do dziś. I tak krok po kroku zdobywałam wiedzę nauczyłam się wielu technik decoupagu, yo-yo, filcowania. Moją miłością jest wełna oraz wszelkie materiały naturalne, jedwab,etamina, len itd. Czego mogę sobie życzyć: abym mogła tworzyć do końca moich dni, rozwoju, doby 30h, zadowolenia klientów. Rękodzieło moja miłość, pasja, praca.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz