czwartek, 11 października 2012

Początek

Niedługo miną dwa lata jak istnieje Libre Manufacture, czas tak szybko leci. Dwa lata a tak  wiele zmian w życiu prywatnym jak i zawodowym. Urodziłam drugą córeczkę mała Gabi ma 4 miesiące:). Z mojej pasji wycofałam się na rok z przyczyn zdrowotnych, ale powracam i czeka mnie wiele pracy.Mam to szczęście, że kocham swoją pracę.  Czasami na swojej drodze spotykamy ludzi, którzy pozostają naszymi przyjaciółmi. Ja taką poznałam dwa lata znajomości przez internet, jedna rozmowa przez telefon a kiedy trzeba wzajemnie "kopiemy" się w tyłek aby się obudzić "halo ja też istnieje, mi też coś się należy" Poli bo o niej mowa pomogła mi stworzyć ten blog wizualnie za co jej bardzo dziękuję! Mam nadzieje, że jeszcze wiele postów tu napiszę, pokaże swoje prace i nie tylko. Zapraszam do mojego świata Libre Manufacture


1 komentarz:

  1. Basiu kochana, wiec że współpraca z Tobą to przyjemność (dlaczego tylko Ty tak daleko mieszkasz;)

    OdpowiedzUsuń