niedziela, 27 stycznia 2013

Fedora

Jakiś czas temu pisałam, że mam pewne zamówienie. Wykonałam swój pierwszy męski kapelusz fedora.
Fedora: rodzaj kapelusza z rondem, zwykle filcowego, z wklęsłą fałdą wzdłuż główki, powstały w pierwszym dziesięcioleciu XX wieku. Nazwa pochodzi od imienia głównej bohaterki sztuki francuskiego dramaturga Victoriena  Sardou  z 1882 pt. Fédora, księżniczki Fedory Romazowej, która nosi podobne nakrycie głowy.

Lubie wyzwania zaczęłam od znalezienia ispiracji

 Kapelusz męski, ale równie kochany i noszony przez kobiety

A tu już moja pierwsza fedora i zapewne nie ostatnia, tym razem odsłona klasyczna

Macie jakiś swój ulubiony typ kapelusza, napiszcie.
Pozdrawiam
Libre Manufacture

6 komentarzy:

  1. Świetny, super profesjonalny!

    OdpowiedzUsuń
  2. This will make it less likely for you to leave the change
    in your car, or somewhere in your home. How long you have to wait for them to approve it can vary based
    on the Requester and the type of work involved
    in the hit. A: Sign in to your Fire How account, and click
    on 'my articles' and then click 'new.

    Feel free to surf to my web page - making money online

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń