poniedziałek, 7 stycznia 2013

Upolowałam

Od dawna polowałam na książkę "Modniarstwo" wydania Zenobia Marecka - Wykrętowicz, przy pomocy Małgosi w końcu mi się udało!!! Jest to wydanie z 1973 roku, ostatnia książka jaka została wydana w temacie tworzenia kapeluszy.

Nie raz jeszcze przeczytacie, że kocham nakrycia głowy zwłaszcza kapelusze.Wiedzę  i umiejętności mogła bym chłonąć bez końca. Moda na filcowe kapelusze zaczęła się na dobre w latach 30 i trwa do dziś. Czy moda dyktuje? Myślę, że moda tylko proponuję ten czy inny model. Jeżeli zostanie przyjęty przez właścicielkę to znaczy, że dana nowość pasuję danej osobie. Możliwości tworzenia i ozdabiania jest wiele. Czy kapelusze wyginą? Nie przyjmuje takiej opcji. Wkrótce pokaże wam moje nowości z kapeluszy. Mam do wykonania jeden kapelusz dla jednego Pana ale o tym w następnych postach.
Jak tylko dziewczęta zasną zabieram się do czytania:)
Do następnego kliknięcia.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz