wtorek, 15 stycznia 2013

Uczucie

Moda na różne rzeczy przemija, każdy co tworzy ma swoją ulubiona dziedzinę, styl w czym czuję się dobrze co sprawia mu satysfakcję. Czy też macie takie uczucie jak coś powstaje w waszych rękach, uczucie spełnienia, obchodzicie się z daną rzeczą jak z jajkiem. Nawet po wielu godzinach szycia, przyszywania nie schodzi wam uśmiech z twarzy,a potem ciężko się z tym rozstać. Mi taką satysfakcję dają kapelusze, a co wam daję taką radość ?
Słowa jakie przed laty wypowiedziała Coco Chanel :
"Nigdy nie wyrzeknę się kapeluszy ani futer. Co by była ze mnie za kobieta, gdybym to zrobiła?"

Czego ja się nie wyrzeknę? - tego uczucia.

1 komentarz:

  1. Rozumiem doskonale-czasami w ogóle nie mam ochoty rozstawac się z moimi ficowankami....a robienie ich zawsze sprawia mi przyjemność,tak jak Tobie kapelusze...
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń